Genel

BOŞ KONUŞMAK BİR BELEDİYE BAŞKANINA YAKIŞMIYOR

Düzce Damla Gazetesi’nde ‘Düzce’nin turizm potansiyelini tetikliyor’ başlıklı haberde Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü’nün yaptığı açıklamalar, iki kardeş şehir arasında ki tansiyonu yükseltmeye devam ediyor. Yedigöller ve Bolu Dağı üstünde hak iddia eden Başkan Özlü’ye Bolu kamuoyundan sert tepkiler gelecek gibi.

Abone Ol

İşte o açıklamaları;

Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, Düzce’yi Türkiye turizminde ön plana çıkartmak için çalıştıklarını söyledi.

Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, Düzce'yi Türkiye turizminde ön plana çıkartmak için çalıştıklarını söyledi. Düzce’nin turizm potansiyelini tetikleyecek çalışmalar yaptıklarına işaret eden Özlü, Abant ve Yedigöller yolunu da açmakta kararlı olduğunu söyledi. Abant'a bölgesinden en kolay ulaşılabilecek yerin Düzce güzergahı olduğunu belirten Özlü, “Abant'a yol açmak istiyoruz. Bu konuda kesin kararlıyız. Yedigöller'in yarısı Düzce'nin, kusura bakmasınlar” dedi.

Dr. Faruk Özlü, Düzce’yi Türkiye turizminde ön plana çıkartmak için çalıştıklarını söyledi. Düzce’nin turizm potansiyelini tetikleyecek çalışmalar yaptıklarını vurgulayan Özlü, “Turizm faaliyetlerimizi geliştirmeliyiz. Düzce yaylası, şelalesi, tarihi, denizi, Karadeniz’in incisi Akçakoca’yı pazarlamamız lazım. Düzce’yi turizme kazandırmak istiyoruz. Konuralp’i destinasyon Merkezi yapmak için kazıyoruz. Bungalow evler yapıyoruz, çadırlar kuruyoruz, oteller yapıyoruz. Kazılar yapıyoruz yayla yolları, şelale yolları yapıyoruz. Turizm potansiyelimizi tetiklemek için bu çalışmaları yapıyoruz Amacımız Düzce'yi Türkiye turizminde ön plana çıkartmak ve Düzce'yi Türkiye gündemine taşımak” dedi.

ABANT'A VE YEDİGÖLLER’E YOL AÇACAĞIZ

Düzce Başkanı Dr. Faruk Özlü, Abant ve Yedigöller yolunu da açmakta kararlı olduğunu söyledi.

ABANT’A YOL YAPACAĞIZ

Abant'a yol açılması konusunda kesin kararlı olduğunun altını çizen Özlü, “Abant'a İstanbul bölgesinden en kolay ulaşılabilecek, en kolay güzergah Düzce güzergahıdır. Şimdi bize soracaklar Abant'ta mı sizin? Abant'a yol açmak istiyoruz. Bu konuda kesin kararlıyız.

Abant'a giden yolu Düzce'den açacağız. Bu yolu açtığımız zaman, bu güzergahta ne kadar yayla, şelale varsa hepsini turizme kazandırmış olacağız.

Bolu tarafında olmasa, ben yarın bizim kepçeyi yollayıp yolu açtıracağım ama Bolu tarafında gözüküyor. Buradan yol açtığımız zaman Bolu’da kazanacak. Abant’a daha fazla insan gidecek. Onlar da kazanacak. Müsaade etsinler bizde kazanlım” dedi.

YEDİGÖLLER’İN 5 TANESİ BİZİM

Yedigöller'in yarısının Düzce'nin olduğuna dikkat çeken Faruk Özlü, “Yedigöller'in yarısı Düzce'nin, kusura bakmasınlar. Nasıl Düzce dağı diyorsak Yedigöller'in 5 tanesi bizim. Karayolları haritasına bakın, Düzce'de görünüyor. Bütün bunlardaki amacımız Düzce'nin Turizm potansiyelini tetiklemektir. Boş laf etmiyoruz” diye konuş

ORASI DÜZCE DAĞI BİTMİŞTİR

Düzce Dağı tartışmalarına da noktayı koyan Özlü, “Korugöl’ün destinasyon Merkezi olmasını sağlayacağız Mesela Koruköy, Kurugöl’dü. Göl kuru değil, ıslak. Adını değiştirdik Koruköy yaptık. Doğru bilinen yanlışlar vardır. Yanlıştır ama insanlar doğru sanırlar dağda olduğu gibi. Orası Düzce Dağı bitmiştir. O iş bitti artık!” diye konuştu.

Haberin linkine gitmek için tıklayın;