Eyüp Sultan’a tur düzenliyorum…

    Muharrem DEMİREL

    21 Ekim 2013
    Eyüp Sultan’a tur düzenliyorum…
    Önce Zafer Filiz aradı,
    “Hayırdır.” dedim.
    “Hocam facebook’unu ele geçirmişler,benden şu anda kontur istiyorsun.”
    Ardından telefonlarım hiç susmadı.
    Yemin ediyorum her telefon çaldığında,” acaba birisi bu oyuna mı geldi.” diyerek yüreğim cızladı.
    10 Ekim de hemen savcılığa gittim,ardından Emniyet Müdürlüğüne…
    Ama bu süre içersinde facebook’umu eline geçiren hiç boş durmamış,kurban bayramında kurban  aramaya devam etmiş.
    Önceleri “selam”diye başlıyormuş.
    Kontur istiyormuş.
    Benim böyle bir şey istemeyeceğimi bilenler bu oyunlara gelmemişler ama…
    Sonra bir kardeşim;
    Facebook hesabımı ele geçiren kimliği belirsiz kişilere,
    “Muharrem Hocam bizim şıh’ımızdır,çabuk hesabını geriver.Allah’ıma dinime ağzın burnun çarpılır.”
    Diye  yazmış, güya kafa bulmuş.
    Ve bana da haber verdi.
    “Büyük yanlış yaptın,Facebook arkadaşlarım kontur oyununa gelmezler ama sen bizi bilmeden en nazik yerimizden vurdun. dedim.
    Haklı da çıktım.
    Adam sağdan soldan benim adıma kontur istiyordu.Bu sefer taktik değiştirdi.
    Kardeşimiz şaka ile bize Şıh dedi ya.
    Vatandaş bu sefer ’selam’ demeyi  bıraktı.“Selamunaleyküm”le başladı yazışmaya.
    Önce, Eyüp Sultan Hazretlerine,
    Ardından da Kınacı Turizm le aramı bozacağını bilmeden tur düzenlemeye başladı; Konya ya Hazreti Mevlana’ya…
    Yani biz adamın ağzını burnunu çarpacakken, adam bu taktikle çarpmak istedi Facebook arkadaşlarımı.
    Sonra sporcu kimliğimizle,deplasman maçları için tur düzenledi.
    Hadi bunları sineye çekeriz de…
    Yarınlarda” uzakdoğu’ya masaj(!) turizmi filan diyerek de tur düzenlerse o zaman eyvah ki eyvah…
    Her neyse bundan da kendimize bir ders alacağız ayrıca Ka
    Henüz yorum yapılmamış. İlk yorum yapan siz olun!
    Yorum yazın
    Yorum yazabilmek için üye girişi yapmalısınız. GİRİŞ YAP
    • İmlası çok bozuk, büyük harfle yazılan,
    • Habere değil yorumculara yönelik,
    • Diğer kişilere hakaret niteliği taşıyan,
    • Çok kısa ve konuyu zenginleştirmeyen yorumlar
    • KESİNLİKLE YAYIMLANMAYACAKTIR.
    • Sayfada yer alan yorumlar kişiye ait görüşlerdir. Yapılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu değildir.
    Yazarin diğer yazıları
    Bolu'nun Rwitter Günlüğü
    Tüm Twitter Günlüğünü göster

    Sizden Gelenler
    Site içi arama
    Cumhuriyet Caddesi İnci İş Merkezi No:32   Tel: 0 374 217 82 85   Faks: 0 374 217 82 95
    0.26598119735718